Ny design

Vill börja med att tacka  Jennifer
som varit så super snäll och fixat min blogg så
den har blivit såhär fin :) !!!

För er som inte kan se den nya designen tryck F5!

Äntligen idag tittar solen fram och det är frost ute,
skönt att slippa regnet.
Tänkte att ha en vilodag idag men när jag kikar ut blir jag lite
sugen på en löprunda.
Kanske bara en liiiten,eller bara en långpromenad med hundarna.
Vila är ju faktiskt en viktig del i träningen!

Har varit flitig med träningen det sista men har fortfarande
krångel med löpningen,
det vill inte riktigt stämma :(
Lite surt faktiskt!

Hhmm, jag måste försöka lura ut varför det krånglar...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0