Lite dåligt

Med bloggandet har det varit på det sista....

Var glad igår över att vi äntligen hade fått snö, men
det blev ju inte långvarit, såå tråkigt!

Idag var det barbacke igen och då åkte löpardojjorna på,
går fortfarande inte speciellt bra med löpningen :(
Det vill sej inte riktigt!!!
Men jag tror att jag kanske har kommit på varför...

Hoppas på att kunna göra lite förändringar och få lite
resultat därefter hade ju varit trevligt.

Nu till något trevligare, shopping !! :)

Har varit på jakt efter en ny vinterjacka i modell
lite längre, en svart!
Hittade inte färgen men modellen,
Dom svarta var tyvärr slut...

Så det blev röd Didrikson Isabelle (tror jag den heter )!
En super bra jacka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0