Tillbaka

Tjaaa bloggen.........
Som min 14-åriga son brukar säga.

Har haft semester ifrån det mesta,varit på Mallorca
i 1 vecka och haft det gött :)

Strålande sol, härlig strand och väldigt varmt hav!
Hotellet kunde varit bättre,eller rättare sagt var inte alls bra :(

Men,men, i det stora hela hade vi en härlig semester.

Så nu är man tillbaka i vardagen igen.
Var på gymet igår och tränade bodypump, kan säga
att det känns rejält i kroppen idag.
En veckas semester gjorde sej påmind både under passet
och efter.
Men det var det värt!

Vågar inte ens tänka på hur det kommer att kännas
när jag ska ut och springa......

Humlan var hos mina föräldrar medans vi var på semester
och som hon har växt på denna veckan !!!
Lilla Humlan blir verkligen stor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0