Ledig

Idag är min lediga dag:)
Ledig i från jobbet alltså,men heltids jobb här hemma
med allt som måste göras ;)

Tänkte jag skulle ringa frisören och se om det finns nån ledigt
tid.
Måste verkligen klippa mej !!!
Jag får alltid beslutsångest när jag ska klippa mej,
ska jag toppa det eller klippa av det rejält???
Hmmm, alltid lika svårt...

senare i eftermidda blir det en löprunda.
Måste verkligen se till att leta lite mer,mer ordentligt
och absolut längst in för att se om jag kan hitta min
motivation/inspiration att springa.
Den försvann på semestern och jag har inte kunnat hitta
den sedan dess :(

Och just nu känns Göteborgsvarvet väldigt långt bort.....
Det som kändes så nära innan semestern !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0