Helgen

Går alltid för fort...

Fredag var vi iväg till Liseberg

Det var väldigt roligt,och en perfekt dag att åka dit
på.
Lite folk,och inga köer till attraktionerna :)
Jag åker väl inte så mycket, blir åksjuk.
Killarna åkte det mesta och många gånget om :)

Lite spel på dom olika hjulen och 3st stjärnvinster blev det!
Ahlgrens bilar,kexchoklad och Geisha hjulet :)
Så för mycket godisätande har det blivit i helgen...

Men idag är det måndag och nya tag som gäller.
Som varje måndag ;)

Lördagen tränade jag bodypump på morgonen,
det nya passet.
Det var super bra!!!

Efter det var jag iväg och jobbade extra på mitt
förra jobb.
Det var roligt att vara tillbaka :)
Mycket folk i butiken och dom timmarna jag jobbade
gick väldigt fort .

Söndagen var väldigt lugn.
Jag städade och röjde ur Leons rum.
Vi ska gör om i hans rum, han ska få ett mer "pojkrum".
Nya tapeter, bort med småbarns tapeten.
Ny säng,en övervåning som han själv säger. (en loftsäng )
Srivbord och lite annat.

Som sagt idag är det måndag och denna veckan
blir väldigt tuff och jobbig på många sätt......

Orkar inte skriva om det nu, gör det senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0