Lördag

Japp, så var det lördag igen...
Dagarna springer iväg!

Tänkte att jag skulle uppdaterat med nya kort från
framsidan men har inte hunnit fota.
Tänkte göra det idag så förhoppningsvis kommer
nya bilder med nästa inlägg.

Jag har ju skrivit lite om hundträningen som
går riktigt bra och är jätte roligt :)
Hur går det då med min egen träning?

Jo,det går väl?!!
Göteborgsvarvet finns inte på kartan längre,i alla fall inte
just nu :( Känns trist!
Har kommit in i en riktigt svacka.
Jag springer fortfarande 2ggr i veckan men jag får inte till
det riktigt och vet inte vad felet är...
Har börjat lägga om träningen och hoppas att det hjälper.


Kanske har ni nått bra tips?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0