Hund träning

Igår var vi hela familjen på brukshunsklubben
och tränade hundarna.

Det är så roligt !!!! :)

Jag la spår till Humlan och jag var lite tveksam till
hur det skulle gå, jag har bara lagt raka och korta
innan och detta blev betydligt längre och med en
vinkel.( kan man kalla det)

Det gick sååå bra :)
Hon är  duktig på att spåra!!

Tränade även inkallning,sitt kvar,gå fint (vill inte kalla det fot ännu )
Och mycket kontakt övningar.
Humlan är så rolig att träna med, hon full av energi
och med på allt :)

Sen det sista innan vi åkte hem lekte hon en stund
med sin halvbror Budda.
Dom är hur härliga som helst när dom leker :)

Glömde kameran igår ,men ska försöka komma
ihåg den nästa gång och ta kort på Humlan och Budda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0