Träning

Nu känns det som min egen träning flyter på igen :)

Det har ju varit lite kackigt det senaste, uppehåll pga
pencillin och förkylning som inte riktigt ville ge sej.
Då kom och svackan med motivation....
(Som om det inte var nog att vara sjuk)

Men nu äntligen har jag tagit mej ur svackan och förkylningen
är helt borta!!
Och träningen går faktiskt ganska bra.
Löpningen, den känns rolig igen.
Har väl inte sprungit lika långa sträckor som i sommras
men farten finns där och framför allt viljan att bege sej ut
och tycka att det är roligt!

Tänkte se om jag kan komma mej iväg idag och köpa ny
löpartights,skulle behöva ett par som är typ fodrade.

Sen till kvällen blir det en lite längre löprunda,för mig menas
lite längre just nu ca 8-9 km.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0