Höstlov

Har inte riktigt haft lust eller tid att
skriva på bloggen...

Lusten har kanske med att göra att jag
blev sjuk, en riktigt kraftig förkylning.
Med allt som hör en sådan till :(
Slutade med pencillin och jag var totalt helt slut!

Men idag är sista dagen på pencillinet och imorgon
kan jag så smått börja träna igen :), hoppas jag....

Att jag inte har haft tid har nog med höstlovet att göra,
fullt ös med killarna...
Bio,badning,bowling,skridskor mm

Var i ishallen och killarna åkte,jag hade med mej mina
skridskor men var ytterst tveksam....
Hade typ inte åkt sen jag var liten.
Efter mycket tjat gav jag med mig och på med skridskorna
och hjälmen (super viktig med tanke på att jag var såå rädd)

Ut på isen med vingliga skridskor bar det, vilken syn!
Jag måste sett ut som bami på hal is.
Jag rammlade inte och det berodde nog inte på att jag
var bra på att åka utan att jag inte var så långt ifrån sargen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0