Träning

Igår var jag laddad för att springa lite
längre, hade bestämt att springa 10km.

På med dojjorna och nyladdad mp3,
eller rättare sagt jag trodde mp3 var nyladdad...

Det visade sej att efter bara 1km lägger den av :O
Jag ska springa 9km till, utan musik !!!
Nej,jag vänder var min första tanke.

Men envis som jag är tänkte jag att det ska
inte få sätta stopp för min löprunda!
Jag bet ihop och började istället fokusera på
lite "springteknik" och andning.

Det gick riktigt bra och resultatet blev att jag sprang
 4minuter snabbare än förra gången :)

Kanske ska jag springa utan musik fler gånger ??
Nej tror inte det,  mycket bättre att springa med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0