Träning

Är lite sliten efter springningen igår,
vet inte riktigt hur jag tänkte när jag begav mej iväg.

Jag hade funderat ut vart jag skulle springa och att
det nog skulle ta 35min.
( jag kör ju efter aftonbladets löparschema)
Kände mej laddad för rundan.

När jag sprungit ca hälften började jag fundera
på om det verkligen var löpning jag höll på med
eller var det rent av klättring :O

Det gick uppför och uppför och sen gick det yttligare
lite uppför.
Fy,vad tröttsamt det blev att springa!

Det tog längre än 35 min,men förhoppningsvis så
ger det nått till nästa gång.

Den rundan åt det hållet blir det inte på vääääldigt
länge, men åt andra hållet kan jag absolut tänka mej att
springa igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0