Måndag

Så var det måndag igen....
Helgen har en förmåga att bara springa förbi
och man knappt hinner med.

Vad det gäller Rutan var hon bara skendräktig!
( är väl med blandade känslor kan jag väl säga.)

Övrigt i helgen har det varit fullt ös, jobbat,tränat
och självklart hunnit grillat i de fina vädret :)

Sprang i lördags lite längre,var osäker på hur långt
det var så jag tog bilen efteråt och mätte sträckan
10,2km.
Och jag tog mej runt på strax under 1timma.
Jag är nöjd men hade hoppats på att jag hade sprungit
lite fortare.

Idag blir det vila och uppladdning inför morgondagen
då det är dax att springa vårruset!



Köpte mej nya löpar kläder dessa byxor med kjol (fast mina är helsvarta)
 och nytt linne (har ingen bild på) blev det oxå.
Så med dessa ny kläder måste jag väl springa ännu fortare imorgon ;) eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0