Av dammning

Idag dammade jag av min löpardojjor och
Mp3:n laddades med massa ny musik :)

Iväg bar det.....

Var lite tveksam till formen,har inte sprungit sen
November.
Lovade mig själv att springa en kort runda i
ett lugnt tempo oavsett hur jag kände mej
under löpningen.
(har haft en tendens att inte lyssna på kroppen)

Riktigt bra gick det ! :)

Lite drygt 5km i ett hyfsat tempo och fast jag
kände mej stark så sprang jag inte längre än
jag bestämmt från början.

Under rundan så kikade solen fram,(den har ju lyst med sin
frånvaro en längre tid..)
så nu känns det som det äntligen ska bli vår !

Kommentarer
Postat av: Andrej

Härligt!

2011-03-14 @ 22:03:45
URL: http://www.rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0