21 dagar

Har det gått sen Rut parades.
Tänkte att jag skulle ta kort på hur hon ser ut nu,
men hittade detta kort sen förra parningen (då det inte tog sej)



Och hon ser lika dan ut idag som på bilden.
Är det några valpar då????
Ja,det är den stora frågan !

Patric tror att hon är dräktig,jag är mer tveksam...
Kan nog grunda sej att jag inte vågar hoppas för mycket.
Det hade varit så roligt med små mini Rutisar :)

Rutan har defusa "dräktighets symtom", jag tycker att hon
är tröttare än vanligt.
Både hemma och på våra promenader.
Aptiten går upp och ner..

Ja,som sagt,väldigt svårt att veta.......

Kommentarer
Postat av: Lena

Nyfiken som jag är så kika jag in för att se om det blir några små "rutiga"valpar? så en update vill jag ha?? :)

Hälsning Lena Dio & DumDum

2011-04-01 @ 11:51:05
URL: http://www.lena-happydogs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0