Väntar..

På svar...,från mitt försäkringsbolag.
Angåend när vi var i Norge hos vetrinären med Rut.
Konstigt det där med att man betalar dyra försäkringar
och det är väldigt noga att det  betalas i tid, annars...

Men när det är tvärtom så vet jag inte riktigt om dom är
lika noga,i alla fall den känslan jag får :/

 

Jag håller verkligen tummarna för att dom ändrar
sej och tycker att Ruts undersökningar ska täckas
av försäkringen,annars vad är vitsen annars att ha försäkring??!!

Förutom det så har det varit fullt ös idag!
Håller på att förbereda för peronalfesten imorgon :)
Ska bli riktigt roligt, hoppas bara att det blir bra väder oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0