Målet

Yeeeesss,jag gjorde det !!

I våras sätte jag upp ett mål för mig själv med
min löpning,eller rättare sagt två.
Det första var att springa Strömstamilen ( 5km ) och
förbättra min tid från förra året.
Det har jag gjort.

Mitt andra mål var att springa hemmifrån oss och
upp till mina svärföräldrar det är 15km.
Ganska långt( för mig som längst sprungit 11km innan)
 och första milen är ganska så "snäll" löpning
dom sista 5km är det inte..

Igår bestämde jag mej för att nå mitt andra mål.
På med dojjorna och iväg bar det, dom första 11km
gick hyfsat, dom sista 4km var segt, den sista km
sprang jag på ren vilja då benen var helt stumma
och bodypumpen från dagen innan gjorde sej gymt
påmind!

Tiden slutade på 1tim och 29min på 15km.
Kanske ingen jätte bra tid, men jag är jätte nöjd
över att jag klarade det :)

Nu ska jag fundera på vad nästa mål ska vara,
kanske att springa samma sträck fast andra hållet ??
Och förbättra tiden.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0