Äntligen hemma

Nu är hon äntligen hemma,lilla Humlan =)

Åkte tidigt igår morse till Stockholm för att hämta
Humlan.
Jätte roligt att träffa alla igen!
Hemresan gick jätte bra,hon sov mest hela vägen.

När vi kom hem så var jag lite fundersam på hur
alla skulle reagera,men det hade jag absolut inte behövt vara.

Det gick kanon bra,till och med Pyret var framme och
hälsade(det trodde jag inte).
Gaston var framme och puttade lite på henne, Rutan
tyckte att hon var ganska trevlig så länge allt skedde på
Rutans vilkor ;)

Så det känns riktigt bra =)




Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh så skoj med bilder! Härligt att allt gick så bra :) Roligt att Rut gillade henne!



Ha det bäst! Uppdatera mycket ;)

2011-07-18 @ 16:37:37
URL: http://livadas.blogg.se/
Postat av: Lena

Grattis med fina tjejen! :D Hon ser jättemysig ut

eran lilla Humla s

Tråkigt att läsa att Rutan är sjuk :(....men tur i oturen att det inte blev några valpar för det hade säkert slitit mycket på henne.

Ha det gott

Lena & Bröderna Bus

2011-07-20 @ 20:58:27
URL: http://lena-happydogs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0