Fredag

Redan fredag igen,veckorna har en förmåga
att bara rusa iväg....
Jag har svårt att hinna med.
Funderar ibland på om det bara är jag eller
om fler känner så??

Idag är det fullt upp.
Ska iväg och fixa naglarna, verkligen välbehövligt
dom ser inte så roliga ut nu men kommer att bli jätte fina!

Sen blir det handling.
Försöker hitta nått gott recept på tårta som jag tänkte
baka sedan.
Ska ha kalas för alla 3 killar i morgon så det hade
varit roligt att hitta nått nytt att baka.

Ska hinna med att städa och promenera med hundarna
innan det är dax för fredagsmys.

Alltså fullt ös idag......

Men det finns 2st i vår familj som inte stressar upp sej
i onödan ;)



Kommentarer
Postat av: Andrej

Haha! Det har med åldern att göra. Ju äldre du blir desto snabbare går tiden!

2011-01-21 @ 20:48:06
URL: http://www.rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0