Då var det sagt

Vadå????

Jo, idag talade jag om för mina kolleger att jag
ska sluta på jobbet.
Kändes lite konstigt,blandade känslor....

Jag har bestämt mej för att sluta på mitt nuvarande
jobb för att börja jobba i min mans företag.
Det ska bli spännande,roligt att göra nått helt annat.
Kanske kan vara lite likheter med mitt nuvarande jobb
 så som kunder,försäljning, beställningar mm
Men ändå en helt annan grej.

Som sagt jag har funderat rätt länge fram och tillbaka
på hur jag ska göra.
Men nu äntligen har jag bestämt mej och det känns
så himla rätt :)




Kommentarer
Postat av: Marina

Vad kul! Lycka till på nya jobbet :-).



Kram

2011-01-28 @ 23:51:45
URL: http://tinni78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0