Träning

Igår när jag kom hem efter en promenad med
hundarna, fick jag syn på mina nya löpardojjor.

Dom stod där så vit,fina och nästan oanvända
och hånlog mot mig.
jaha, här står vi !
Ingen som andvänder oss,vi är ju ganska snygga som prydnadsskor
i hallen,eller hur??!!

Näää, nu är det dax att bege sej ut!!!
Och på med dom fina vita dojjrna och iväg bar det.
Det kändes riktigt bra, ca 7km blev det och det gick
i ett bra tempo.
Kände mej i form :)

Det var längesedan jag sprang utomhus men har ändå
hållt igång på löpbandet och på crosstrainern men
det är inte samma sak.

Det är så mycket roligare att springa utomhus och 
det bästa är att skorna är inte så vita och fina längre
och behöver inte lysa i hallen längre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0