Jul shopping

I fredags var vi, min man och jag och några vänner till
oss på Ullared.

Japp,ni läste rätt!
Min man var med på Ullared;) Det trodde jag aldrig att
han skulle följa med på.


(Och om han någonsin följer med igen, så kommer det nog att
dröja väääldigt länge till nästa gång.....)

Vi var där i fredags och vad som förvånade mig var att det inte var
så mycket folk :O
Jag var beredd på kaos, med tanke på att det var en fredag och snart jul!

Inga köer till provrummen,ingen kö till kassorna ,och ingen hysterisk
trängsel i varuhuset.
Kunde inte bli bättre :)

Vi fick handlat väldigt mycket och nu är vi nästan färdiga med alla julklappar!!!
Det känns så himla bra :)
För en gångs skull är vi ute i god tid när det gäller julklapparna :)

Och bästa köpet??
Hmmm,tror det var min nya handväska,kanske....
Frågar ni min man var det nog alla lampor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0