Vardag

Då var man tillbaka i vardagen igen...
Med blandade känslor, men jag tycker nog att det
känns bra att komma in i rutiner igen.

Några rutiner jag har hållt fast vid i sommar
är träningen, både löpningen och styrketräningen.
Det är jag väldigt glad över!
Annars vet jag hur tungt det hade varit att starta om
nu när hösten närmar sej.
Ändå blir det lite av en nystart ändå.
Det blir nytt gym för mig i September,ska bli spännande :)
Alldeles nybyggt!

Det ska bli spännande att testa ny träningspass ( självklart
kommer jag att fortsätta träna Bodypump som jag har gjort.)
Och så ska det bli roligt att testa löpbandet,
jag har aldrig sprungit på nått.
Då kan jag hålla löpningen vid liv även på
vinter när det är svårt att springa ute :)

Det kan ju vara bra OM jag nu siktar på Göteborgsvarvet....;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0