Träning

Igår blev det en längre löprunda.
Kände verkligen att jag behövde ut och springa
och försöka sortera tankarna lite...

Att inte tänka på nått och fokusera på löpningen
var stört omöjligt,men det kändes ändå bra att
bege sej ut.

Dagen hade varit jobbig,många tårar och allmänt
tungt.

Snörade på mej dojjorna, ingen musik,mina lurar har gått sönder :(
måste skaffa nya snarast!!!!
12,2km blev det på en ganska bra tid, jag förbättrade sträckan
med 1min, så jag var nöjd.

Kanske snart dax att prova en lite längre sträcka?...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Heej!



Hoppas ni mår bra trots sorgen där hemma! Förstår att det är svårt nu!



Har problem med mobiler här hemma och sista reservmobilen agerade tuggleksak igår!

Tänkte säga att jag lånat en bild på lilla Humlan till bloggen, hoppas d e ok annars tar jag givetvis bort den!



kram på er

2011-08-27 @ 15:22:31
URL: http://livadas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0