Regn

Igår tog vi tur till Strömstad.
Tänkte bara gå runt och kika lite..

Vi åkte dit och vi hann nästan bara gå ur bilen
så öppnade sej himlen och det börja ösregna!
Det vara bara att sätta sej i bilen och åka hem igen.
En blixtvisit i Strömstad.

På eftermiddan efter det regnat bestämde jag mej för
att springa.
Tänkte att det är nog lite friskare luft efter regnet
och inte så varmt.
Eller hur :O ???
Jag tittade aldrig hur varmt det var när jag begav mej iväg,
vilken miss !

Det blev en kort och väldigt jobbig runda!
Det var varmt och inte speciellt frisk i luften..
Inte så konstigt, när jag kollade hur varmt det var när jag kom tillbaka.
Då förstod jag varför det hade varit så jobbigt att springa.

Ska absolut kolla det nästa gång innan jag beger mej iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0