Träning

Nu är äntligen våren här !
( ialla fall idag)

Har börjat komma igång med löpningen ordentligt
igen,och det känns...... kan man ju lugnt säga.

Igår snörade jag på mej dojjorna och mp3:n i
öronen.
Tänkte vad skönt det ska bli med en löprunda och få
rensa huvudet lite.
Detta var innan jag begav mej ut!

Benen var stumma efter gårdagens träning,flåset var inte alls
på min sida ,den enda som var på min sida var mr mjölksyra
som snabbt gjorde mej sällskap :(
Kunde ju fått lite trevligare sällskap,eller??

Sen det där med att rensa skallen...
Vet inte om det gick så bra...
Bara,en liiten bit till !
Kom igen,du orkar !
Du kommer inte att kräkas !
Bara till nästa stolpe !
Snart,snart är du hemma !

Yeeees! Jag klarade det, jag kom hem och jag sprang
hela vägen nånstans mellan 6-7km.

Jag fick inte rensat huvudet,men när jag kollade klockan
så hade jag sprungit på en hyfsad bra tid,inte konstigt att
jag var helt slut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0