Träning

Igår kväll begav jag mej iväg ut på en
löprunda.
Tänkte kolla formen inför vårruset...

Jag sprang ca 6km på 30min så det får jag
vara nöjd med.
Håller formen i sej så kommer jag att klara
att slå min förra tid :)

I söndagsbilagan med aftonbladet var det
om löpning och hur man förbättrar farten.
Enligt dom ska man träna med pulsmätare,
( vilket jag tycker verkar krångligt,det är det säkert
inte när man väl förstår hur det funkar)

Jag försöker köra lite efter deras löparschema och
hoppas att det ska kunna förbättra min kondis,
och att min löpning inte blir så enformig.
Har en förmåga att fastna i samma rundor,samma tid och
samma tempo.

Med det schemat blir det mycket variation,och det ska bli
roligt att se om det ger resultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0