Torsdag

Igår när jag kom hem från jobbet så slängde jag
på mej löpardojjorna och gav mej iväg...

Bara jag och john.
Så härligt,vädret var riktigt bra höstdag,min
daxform var oxå riktigt bra och John sjung helt
fantastiskt bara för mej :)

Ja,alltså John Bonjovi för er som undrar ;)

Det blev närmare 8km på en hyfsat bra tid.
Så det är jag nöjd med.

Tänk om nån hade sagt till mej i tidigt våras att
jag skulle börja löpträna och till och med tycka om det,
hade jag svarat
- eller hur??  :O NOOOT !!!!

Men nu är jag här och tycker om att springa!
Visst var det tungt i början och krävdes ett väldigt
tålamod (som jag inte har) för att komma till insikt att
det faktiskt är en träningsform jag kan gilla.

Så ni som funderar på att testa ge det en chans en ganska
så lång sådan.
Och vem vet ni kanske oxå kommer att gilla det.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0