Löprunda

Känner mej sliten idag :(

Tror att det beror på löpningen igår....

Konstigt det där med träning,ena dagen upp som en sol
för att nästa tillfälle falla ner platt som en pannkaka, Usch!

I lördags kände jag mej i riktig bra form och susade
iväg, sprang riktigt fort och det kändes super bra.
Det blev då 1mil på 53 minuter och jag var sååå nöjd! :)

Igår, på med löpar dojjorna igen, tänkte att jag ska ta det
lite lungt och en kortare runda.
Vad händer?? :O

Inget funkar, benen är stumma,kändes som att syrgas
hade varit på sin plats,kroppen var bly tung :(

Det enda som fanns var viljan,viljan att ta sej runt.
Jag vägrar stanna,vägrar ge upp!
Om jag så ska stupa på kuppen så ska jag ta mej springande
runt och det gjorde jag..
Men så trött jag var,trodde jag skulle kräkas (kanske lite överdrivet )
Men helt slut !!

Nää,nog gnällt om det !
Jag ska samla nya krafter och se hur det känns
imorgon,kanske blir det en sväng då ........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0