Dålig uppdatering

Jag vet att det har varit det,har varit lite mycket bara.....

Men nu är det dax att ta ny tag!

Igår när jag skulle gå morgon promenad med hundarna så regnade
och blåste det en hel del,kändes sådär kl 04:30 på morgonen.
Men,men, brara att bege sej ut.

Då under den promenaden bestämde jag mej för att inte springa
på eftermiddan om det regnade.
Jag tror aldrig jag har önskat regn så mycket om igår..

Vad ser jag när jag på dagen kliver ut från jobbet???
Jo,blå himmel!!!
Bara att snöra på sej löpardojjorna när jag kom hem och
bege sej ut.
Kändes åter igen sådär,men var nöjd när det väl var gjort.

Men ingen tur var  på min sida igår,hoppas på lite mer idag
då jag kikat lite på kvällens v64 omgång och tänker lämna
in en liten rad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0