Tråkigt väder

Ja,det kan man väl lugnt säga.
Regn,regn,blåst,regn,blåst osv.....

Hade bestämt igår att hinna med en löprunda idag
innan jag börjar jobba,
 kan inte säga att man blir särskilt sugen på
att ge sej ut i det här vädret :(

Så idag får jag väl äta upp allt jag sa till Patric ;)
när han kom hemsläpandes med den här



Jag tyckte då att den var helt onödig och tog bara en massa plats
och dessutom ganska ful.(för att stå i ett vardagsrum)
Idag när det är kallt och ösregnar tycker jag inte att det gör
något om den är ful och tar massa plats.

Och den är absolut inte onödig idag när jag kan köra
ett pass inne i värmen och slippa det kalla regnet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0