Svacka

Japp,det var det jag tror jag fick,en bloggsvacka...

Har inte haft nån lust alls att blogg,men hoppas att
den är påväg tillbaka.

Har varit hemma med Leon den här veckan.
Han har haft feber,förkyld och en fruktansvärd hosta :(
Inatt har det varit bättre och han är hyfsat pigg nu så
det lutar åt dagis imorgon..

Varit iväg till vetrinären med Rutan igen
(ja,jag vet, vi har klippkort där nu ;) )

Hon var inne på en gastroskopi och en allmän genomgång
för jag tycker inte hon har varit bra sen oprationen,då dom
tog bort mandlarna.
Det var vad jag trodde och betalade för :O

Det visade sej att när vi skulle hämta Rut efter undersökningen,
fick vi prata med vetrinären och hon talade då om att Rut var
inte bara undersökt hon var även opererad, dom hade tagit bort
infekterade mandlar :O
Japp,ni läste rätt !!!
Förmodligen ser ni ut som jag när ni läser detta ;)
Jag såg ut ungefär så här ?????? eller som ett stort ? !!!!!

Så det är förhoppningsvis det som har gjort att hon inte
varit bra,och att hon nu en gång för alla ska bli bra !!!

För nu är ju mandlarna borttagna 2gånger så hon borde ju
inte få några mer halsproblem ialla fall, hoppas jag......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0