Vykort

Igår fick vi ett vykort från min faster och farbror.
En liten hälsning ifrån Thailand...

I stora drag stod det att strålande sol,fantastikt vatten,
god mat,jag man kan sammanfatta det med att allt var
underbart.
Då tänkte jag......


Jaaa,vad trevligt att vara i Thailand.
Men jag har det rätt bra här hemma oxå...

Regnet öser ner,
Resterna av snön som är kvar är sådär härligt brun/svart.
Hundarna är helt "grisiga" när vi kommer hem efter alla promenader.
Vilket resulterar att golverna inomhus alltid (oavsett hur mycket jag städar)
Alltid är smutsiga.
Vinterjackan måste man forsatt ha trots att det ska vara såkallad vår.
Skulle kunna göra denna lista väääldigt lång...

Vill bara påängtera att jag inte alls är avundsjuk på att dom
har en kanon semester.
Jag är JÄTTE avundsjuk och vill oxå vara i Thailand !!!



Kommentarer
Postat av: Marina

Visst är det underbart väder nu not.



Vi kommer till Tanum i påsk, har ni tid för lite besök?



Kram

Marina

2010-03-27 @ 16:55:29
URL: http://tinni78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0