Lördag

Idag blir det fotbolls cup hela dagen !
Börjar med Noah och av slutas med Oliver,
jag återkommer med resultat...

Power Victory och Björn Goop gick vinnande ur den härliga du

Jag satt igår och spanade på V75:s omgången.
Den ser inte helt lätt ut,och mina tips till förra
lördagen var väl kanske ingen höjdare.
Men tänkte ändå tipsa om mina spikar idag.

Lopp4 häst nr 6 Moonlight Kronos
Lopp6 häst nr 3 Bobtail

Det var dom klara spikarna sen är det frågan om jag
ska spika i lopp3 häst nr 5 Voje Frigg ????? Kanske!

Det var mina tips,Nu är det bara att hålla tummarna
och hoppas på 7 rätt....

Kommentarer
Postat av: ulle

Hur många rätt fick ni? Vi missade 2 spikar...

2010-03-13 @ 17:42:37
URL: http://makrames.blogg.se/
Postat av: Kicki

Jag fick bara 4 rätt =(

fick in 1 av mina spikar...

2010-03-13 @ 22:41:20
URL: http://kihlfalkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0