Fönster

Som ni har sett  har vi stora fönster i köket
och i vardagsrummet.
Väldigt snyggt men inte alltid så praktiskt.

För  när solen ligger på (vilket inte har varit så mycket
i år men blir förhoppningsvis mycket mer längre fram )
Så blir det kanon varmt och solen bländar, inte alls mysigt att
sitta i köket och äta frukost =/

Vi har dividerat fram och tillbaka hur vi ska göra...
Patric har varit inne på att sätta upp nån typ av "film" på fönstret.
Hur tänkte han då????!!!
Jag tvär vägrar,ingen "film" !!!
 
Nu har vi enats och såhär blev det =)


 

Vi tycker att det blev bra,men det fanns nån i våran familj
som var mindre nöjd.
Hon undrade om detta verkligen var nödvändigt?.....


Ska det vara nödvändigt ?? var ska jag spana nu då
har dom tänkt??
Suck, det här går inte !
 Jag måste lösa detta på nått sätt ....



Sådär,det var ju lätt som en plätt att lösa det lilla
problemet och jag kan forsätta mitt spanings arbete ;)

Kommentarer
Postat av: My

Jag tror hon spanar efter sin efterlangtade fastman som nu ar pa vag hem ;) imorgon eftermiddag anlander han till sverige!

Kramar /My

2010-03-29 @ 12:04:28
URL: http://www.dogsofdark.com
Postat av: Hanna Fontaeus

Hej

undrar bara med lamelgardinerna.



Vi håller på att bygga ett Åhus fast med liknande fönster som era. Hur blir det när ni drar undan gardinen?



mvh

Hanna

2010-04-01 @ 15:30:32
URL: http://hannsupannsu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0