Vab

Japp,idag är det vab(vård av barn).

Leon är inte riktigt bra,hade en köra igår kväll
med magen.
Misstänkt magsjuka??...
Idag har det varit bättre,men vi får vara hemma idag
så vi är säkra på att inte smitta nån.

Med min träning igår gick det jätte bra.
Var extemt laddad och det gick väldigt bra.
Visst är passet tufft och jag kan tillägga att det
känns i kroppen idag....
Träningsvärken gjorde sej väl påmind när jag
vara ute på morgonrundan med hundarna.

Jag tänkte att jag skulle försöka mig på att baka
en chokladtårta idag.
Vi får väl se hur det går.....
Jag återkommer om det ,om det går bra alltså ;)

Lite senare är det som Leon brukar sjunga:
Nu är det fredags mys,dax för fredags myyyys la la la la

 

Här är han i sälen,Lindvallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0