Tordag

Vilket strålande väder det varit idag =)

Här har varit blå himmel,sol och alldeles
lagom kallt.
Under dagen alltså,imorse var det inte så fantastiskt
kan jag säga.....

Började med att bilen frusit,efter mycket ryckande
och trixande fick jag upp passagerar dörren,
klättrade då in och startade bilen.
Då börjar det pipa inne i blien.
Suck,det var bensinlampan,ingen bensin =/
Vad tröttsamt!
Det var bara att bege sej till macken för att tanka.
Då strejkade vindrutetorkarna.
Dom var inte det enda som strejka utan
kortapparaten vägrade att ta några kort,så jag kunde
inte tanka.
Jag säger bara,vilken morgon!

Det är ju precis såhär man vill att dagen ska
börja kl 06:00, INTE !!!!!!

Efter detta har ialla fall dagen varit bra =)

Jag ska strax iväg och träna och jag hoppas verkligen att
det går bättre än vad min morgon gjorde ;)..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0