Sälen

Jag lovade att återkomma med lite info
om veckan som gått...

Lindvallen var kanon bra !
Väldigt barnvänligt måste jag säga.

Mycket skidåkning blev det,hela familjen
utan Oliver åker skidor.
Han åker snowboard.
Till och med lilla Leon åkte skidor.

Jag skickade en bild på honom till min bror
och han tyckte han såg ut som nån ur star wars....




Jag kan nog hålla med, men måste säga att han var
jätte duktig på skidorna för att vara så liten.
Mesta dels så åkte han med mej


Så min skidåkning var väl lite si och så med.....
När man åkt med honom blev jag ganska mör i mina
ben och mjölksyran ett faktum.
Men några bra åk gjorde jag allt =)

För Olivers del var det första året för honom på
bräda och han var jätte duktig !!!!
Han lärde sej riktigt fort och slutet på veckan åkte
han alla backar!


Noah var oxå jätte duktig och efter en privat lektion
för att repetera lite från förra året så åkte han jätte bra.


Summan av våran fjällenresa är att den var super bra!!!!
Så nästa vinter blir det fjällen igen........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0