Minus 7

Idag när jag körde hem från jobbet så var
jag lite lätt stressad.
Jag funderade på om jag skulle hinna promenera
med hundarna innan träningen.

Jajemän tänkte jag när jag kom hem.
Visst hinner jag om jag skyndar mej lite.

Slängde ett snabbt öga och kollade hur kallt
det var.
-7grader!
Vad bra tänkte jag,inte så kallt!
Inte så kallt???????
(Vet inte riktigt vad dom tankarna kom ifrån som
sa att det inte var så kallt.)
Eftersom det tydligen inte var så kallt var pyret
den enda som fick på sej tillräckligt med kläder!
Jag hade på mej jeans,tunn fleece jacka och tunna
fingervantar.

När vi kom hem efter 30min promenad var jag helt
stelfrusen!

Jag kan bara säga att minus 7 grader ÄR KALLT!

Tur att jag åkte rätt ner till träningen (body pump)
så jag fick upp värmen igen efter den iskalla promenaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0