Lördag

Jag sa att jag skulle återkomma om min
chokladtårta blev bra.

Och taa daa,här är den:


Jag vet att formen på tårtan är konstig,den skulle vara
rund men jag hade bara en avlång form så det fick duga.
Det är ju trots allt smaken som räknas.
Jag håller tummarna för att kvällens gäster kommer att
tycka om den.
Den ska serveras med vispgrädde och jordgubbar.

Just nu är det fullt pådrag i köket.
Patric är i full gång med att förbereda köttet och dess
tillbehör inför kvällen.
Oliver och Noah bakar kladdkaka .
Leon hänger på min rygg och ropar i mitt öra att
han vill spela byggare Bob på datorn.

Jag kan bara säga att det är inte helt lätt att sitta
mitt i detta och blogga så jag tror jag återkommer
imorgon istället........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0