Ljuvlig

Jag brukar var inne och titta på Rut oh Pyrets
uppfödares sida.
Vilken lång mening det blev,bättre att skriva kennel-
namnet kanske ?!
Dogs of Dark 
(ni kan klicka på namnet så kommer ni till deras hemsida)

I alla fall,hittade sååå ljuvliga kort som jag frågade om
jag fick visa på min blogg.

Titta på dessa,dom är så ljuvliga !!!!!!





Vem vill inte ha en sån här ljuvlig söt valp ???!!!!!!!!

Tänk till sommaren när Rut ska ha valpar,jag tror att
jag kommer att vilja behålla alla valpar själv ;)
Eller vad tror ni ??
Om inte alla så ialla fall en.......

Kommentarer
Postat av: Nadhja

Men guuuuud !!!! De där borde vara olagligt ! Du kan ju orsaka infarkter ! Vilka goingar ! Så fina ! En sån vill ju ja ha! Massa skinn o runda små tassar, de e livsfarligt att visa kort på valpongar ! Hade jag varit du såa hade ja ju inte kunnat släppa ifrån mig en enda.. !!

2010-01-08 @ 18:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0