Bröd

Igår fick jag ett ryck och tänkte att jag skulle
baka bröd.
(Ni som känner mej läste rätt,jag bakade! )

Jag brukar inte baka,det händer väldigt sällan.
Men sagt och gjort,efter ett tips från min jobbarkompis
om en sida på nätet som har massa recept.
Recepten finns HÄR
Så blev det brödbakning.

Upptäckte att det faktiskt var roligt att baka.




Gott bröd blev det !!!!

Kan säga att jag kommer att baka dessa brödsorter
fler gånger.
Både jag och familjen tyckte att dom var jätte goda =)



Kommentarer
Postat av: Marika

Innehåller LCHF-dieten bröd.....??!! ;-))



Dock mycket imponerad av bakningen!!!

2010-01-09 @ 16:18:49
Postat av: Anna

Bra sida eller hur? ;)

2010-01-10 @ 01:36:14
URL: http://annalovis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0