V75

Som vanligt på lördag morgon har jag suttit och
spanat på kvällens V75 omgång.
Jag hoppas alltid att jag ska pricka in den
stora vinsten ;)

Jag brukar alltid kika på hur aftonbladets experter
har tippat,dom brukar vara ganska rätt ute...

Idag såg deras lilla system ut såhär

Lilla systemet

Avd 1: 6 Hobbe Skift (3–7)

Avd 2: 1–6–4 (2–7)

Avd 3: 3 Colombian Necktie (9–6)

Avd 4: 6–9 (14–13)

Avd 5: 13–10 (3–11)

Avd 6: 7 Rutger Raket (6–1)

Avd 7: 1–4–2 (9–3)

Systemet är på 36 rader. Kostnad: 18 kr.

Hmmm,jag vet inte riktigt om jag håller med i alla
lopp,men kanske håller jag med om spikarna.

Om inte annat kan det vara värt 18 kr om raden
skulle gå in, eller???..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0