snö,snö,snö

Inte klokt vad mycket snö,helt galet !!!

Igår till jobbet var helt okej att köra.
Men hem =(

När jag skulle åka från jobbet då hade vind-
rutetorkarna lagt av !!!
Dom funkade inte alls!!
Kändes inte så roligt att köra i snökaos
utan torkare=(

Men hem ska man ju så det vara bara
att köra utan torkare.
Jag rinde hem till Patric så han fick komma
och möta mej.
Det tog 1 1/2timma att köra hem igår....

Idag se det lite bättre ut,snöar bara lite här.
Och jag tar Patrics arbetsbil med fungerande
torkare,så det ska nog gå bättre att köra idag.

Jag och Rut var ut och gick hela morgon promenaden
idag =)

Passade på att ta lite kort när vi kom tillbaka...



Kommentarer
Postat av: Marika

Jag sov på jobbet...i förrådet!!

2010-02-21 @ 12:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0