Gäststuga

Igår när vi hade ätit midda sa Patric
- jag går ut och grejar i gäststugan!!!! =)




Hurra,han har fått lusten tillbaka att greja =) !!!

Som sagt,allt vad gäststuga och garage heter har
stått helt stilla ett bra tag..
Jag kan förstå att man behöver ett brejk från allt,
det har ju trots allt varit fullt ös sen vi började bygga.

Men nu ska det bli roligt att gäststugan ska fortsättas
med så den kanske kan vara färdig fram mot sommaren
eller när de nu blir.

Självklart kommer jag att uppdatera er om
hur det går........


Kommentarer
Postat av: Daniel G

Hej



Har läst lite om erat husbygge och vi har också funderingar på att bygga ett Tenor hus!

Får man vara så fräck och fråga vad huset kostade ?



Mvh



Daniel

2010-02-20 @ 19:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0