Vinterskor

Jag har kikat runt lite efter vintestövlar...

Skulle gärna vilja ha ett par mer vardags stövlar,
varmfodrade,gärna lite klack.
Men dom måste vara bekväma att gå i.

Inte helt lätt att hitta eller jo det är det om man
inte kollar på prislappen ;)

Vilket jag gör och då blir det lite svårare...

Men nu har jag hittat ett par på Eurosko som jag
kan tänka mej.
Varma,bekväma och helt okej pris.

Vad är då problemet ???

Jo,vilken färg ska jag ha ??? :O



Det mesta jag har i skoväg,stövelväg är svart.
Dessa finns oxå i svart,sååå vad ska man välja ????

(Konstigt men jag har väldigt svårt att välja nått annat än svart,
fast jag tycker att dom bruna nästan är snyggare...)

Kommentarer
Postat av: Jennifer [Foto&Mode]

dom skorna va jätte snygga! :)



svar:

tack jag blev faktiskt ganska nöjd med den :)

Kram

2010-12-06 @ 10:56:35
URL: http://jeffelina.blogg.se/
Postat av: My

hmmmm.... dom har jag oxå kikat på, men för mig tar det flera veckor innan man kommer till ett beslut.... om man ens kommer till ett! ;)

2010-12-06 @ 18:00:03
URL: http://www.dogsofdark.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0