Träning

Måste medge att jag saknar löpträningen.
Här ligger det massa snö och är ganska många
minusgrader.

Var ute förra veckan och sprang,men det blev
inte riktig bra och nu dras jag med ett knä som
inte är helt 100 :(

Löpningen får läggas på hyllan ett tag tills
det blir mildare och barmark ute,tyvärr...

Men träning blir det ändå :)

Bodypump och kanske lite på crosstrainer( jag gillar inte riktigt den)
Var nere igår kväll och tränade ett bodypump-
pass, känns idag kan jag säga!
Kände mej ganska stark och passade på att utmana mej själv
med vikterna,la alltså på lite extra vikt vid  några övningar.
Det gick kanon bra,
men som sagt det känns idag.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0