Julbak

Jag hade hittat ett recept på glögg som jag tänkte
att jag skulle prova att göra.
Japp,ni som känner mej,ni läste rätt ;)

Sagt och gjort,jag gjorde glögg igår !
Jag är inte så förtjust i glögg,dricker väldigt
lite och mest för "mysfaktorns" skull.
Jag kan säga att den blev sådär,receptet lät godare
än var det var....

Patric tyckte att den var lite sur, jag fick
en känsla av att han tyckte den var MYCKET sur.
Men han höll god min och drack upp.
(Det var snällt gjort,för den var väääldigt sur)

Patric och killarna bakade lussebullar



En riktigt mysig andra advent, med goda nybakade lussebullar och
hemmagjord (sur ;) ) glögg.


Kommentarer
Postat av: Andrej

Tur att du inte gjorde lussebullarna av surdeg då ;-)

2010-12-06 @ 22:22:56
URL: http://www.rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0