Yes !!!

Wiiiiiiiiii,tjooooooohooooo !!!!

Igår,äntligen släppte det!!!
Som jag har väntat på att jag ska få tillbaka
flytet i min löpning och igår hände det :)

Dom senaste gångerna har det bara varit tungt,jobbigt
och jag har varit på vippen att lägga ner..
Men envis som jag är så tänkte jag,Nej, jag vägrar ge upp!

Och igår begav jag mej ut,var lite rädd att cyklingen nästan
3mil från gårdagen skulle sitta i benen...
Men inte !

På lätta fötter (lite överdrivet,men det låter ju bra ;) )
Joggade jag hela 11km,det längsta jag någonsin sprungit.
Och det bästa var att det kändes riktigt bra,
visst var jag trött efter,lite under tiden men det kändes roligt. :)


Så lite stel får jag ändå erkänna att jag är idag, men det ska jag
kurera på bästa sätt,
Genom att ta en liten tripp till Ullared och shoppa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0