Shopping

Det blev en låååååång shopping på Ullared igår :)

Åkte hemmifrån vid 8 på morgonen och var hemma
vid 22-tiden
Inte klokt vad tiden går fort när man har roligt!

Inte nog med det,kände inte av nån stelhet alls från
löpningen.
Var ju det jag sa, shopping är bra mot det mesta ;)

Fick handlat en del eller rättare sagt hela bilen var
överfull med gula påsar ....
Lite smått och gott innehöll dom såsom lite kläder,väldigt lite.
Massor av födelsedags presenter till Leon som snart fyller 4år.
Barnkals saker,dom obligatoriska fryspåsarna mm

Jag var inte bara på Gekås utan även inne på smyckes affären.
Jag hade nämligen spanat på ett armband från Pandora som jag
såg att min faster och kusin hade. 
 
Tycker att det är jätte snyggt !!!
Så det köpte jag oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0