Regn

Jaha,nu regnar det igen...

Jag har lite blandade känslor när det kommer till
regnväder.
Jag kan nog till och med säga att jag några gånger gillar när
det regnar, nästan lite mysigt ibland ( men bara ibland)

Sen är det enormt tjötigt när allt är blött,luktar surt
och blöt hund är mindre mysigt kan jag påstå!

Men med ett bra regnställ och ett på vattentäta skor
så är det mysigt att vara ute och promenera med hundarna
i regnväder.
Men ett bra regnställ är inte lätt att hitta....
Har haft hur många olika som helst känns det som och
tycker inte att nått har varit särskilt bra.

Så nu håller jag tummarna för jag har köpt mej ett nytt,igen..

Ett Didrikson som skulle vara jätte bra.

Kommentarer
Postat av: Marika

Didriksson har fungerat bra för mig! Har till o med legat i vattenpöl utan att det gick igenom!!(fråga inte hur jag hamnade där...;-))

2010-08-24 @ 12:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0